Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за січень-вересень 2020 року

опубліковано 09 жовтня 2020 о 13:48

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДПС у Львівській області приділяється постійна увага. При розгляді звернень громадян вживаються заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДПС у Львівській області проводить щомісячний аналіз та узагальнює практику розгляду звернень громадян, що надходять від громадян нашої області, шляхом складання звітної документації.

За дев’ять місяців  2020 року до територіальних органів ГУ ДПС у Львівській  області  надійшло 202 звернення громадян, в тому числі: письмових  заяв – 198  (98,0%); скарг – 3 (1,5%); пропозиції – (0,5%).

Найчастіше запитувачі звертаються з питаннями, щодо  фінансової, податкової та митної  політики  (199  звернень – 98,0% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 105 звернень щодо інформування про ухилення від сплати податків,  2 звернення щодо контрольно-перевірочної роботи  11 звернення з питань місцевих податків і зборів, 9 звернень щодо  реєстрації та обліку платників податків, 1  звернення щодо реструктуризації податкового боргу;  1  звернення щодо загальнодержавних податків,  10 звернень з питань реєстраційних номерів облікових карток, 3 звернення з питань надання консультацій податкового законодавства,  15 звернень з питань єдиного соціального внеску, та інше.

32 звернень з  інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області.  А саме:  щодо санітарного стану приміщення, щодо надання довідки за формою 1ДФ, щодо наявної інформації про рахунки заявника в розумінні Закону України "Про корупцію", щодо інформації про стан розгляду попередньої заяви, щодо права громадянина здійснювати підприємницьку діяльність на території України,  щодо зняття застави з автомобіля заявника, щодо законності відображення особистих даних заявника у звітності ТОВ, щодо довідки про доходи,  щодо порядку оподаткування факторингових операцій  та ін.

ГУ ДПС у Львівській області  розглянуто 191 письмових звернень (95% від усіх звернень). За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення  на 29 звернень, вирішено позитивно – 30 звернень,  відмовлено у задоволенні в 34 випадках, 16 звернень повернено авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян», 5 звернень надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 14 звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

З початку 2020 року до  ГУ ДПС у Львівській області надійшло 8 колективних звернення

З січня по вересень 2020 року до ГУ ДПС у  Львівські області, надійшло  16 повторних та 5 неодноразових звернення,  дублетних 2, що становить не більше  як 11% від загальної їх кількості.

За звітний період 2020 року  надійшло 3 скарги. 

За соціальним станом авторів звернень віднесено до категорій: 8 пенсіонерів, 2 держслужбовця, 8 – робітників, 9 – підприємців, 4 журналісти, 1 –працівник бюджетної сфери , 1– безробітний.

В 355 випадках  - соціальний стан не визначено.

За категоріями авторів надійшло 1 звернення від  особи з інвалідністю ІІІ групи, 1 звернення від багатодітної сім’ї.

 Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило.

 

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Інформаційний аналіз проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів органів ДПС

 Особистий прийом громадян у ГУ ДПС у Львівській області здійснюється відповідно до розділу VI Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 року № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 року за № 484/26929, згідно з Графіками особистого прийому громадян.

За дев’ять місяців 2020 року, керівництвом та посадовими особами ГУ ДПС  Львівські області проведено 13 особистих прийомів за участю 13 громадян.

Усі звернення на особистий прийом - це 13 заяв. Пропозицій та скарг не надходило.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання  щодо фінансової податкової та митної політики.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі  надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Впродовж  9 місяців  2020 року колективних, повторних, неодноразових та масових звернень не надходило.

Найчастіше зверталися пенсіонери – 5 чоловік, 2 безробітних, 2 підприємця, 1 бухгалтер підприємства,  в інших 3  випадках  соціальний стан заявників не визначено.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області  положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено.

Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Графіки особистого прийому громадян розміщені на інформаційних стендах в органах ДПС та періодично оприлюднюються в ЗМІ та офіційному порталі територіальні органи ДПС у Львівській області.