У межах Національного тижня безбарʼєрності у Дрогобицькій ДПІ ГУ ДПС у Львівській області відбулася зустріч з платниками податків присвячена обговоренню актуальних питань що турбують платників.
У центрі уваги – рівність можливостей, взаємоповага та пошук рішень, що допомагають долати бар’єри у спілкуванні, навчанні і розвитку.
При зустрічі було наголошено, що однією з основних функцій ДПІ є сервісне обслуговування платників податків та надання якісних адміністративних послуг, зазначивши інформацію про перелік та порядок надання таких послуг.
Крім цього, було акцентовано увагу на перевагах дистанційного спілкування з податковою із застосуванням електронних сервісів ДПС України.
Зокрема, завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/ ) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть:
подавати декларації і звітність онлайн,
здійснювати листування з податковими органами,
переглядати особисті податкові нарахування та сплати,
отримувати консультації та довідкову інформацію.
Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються в декілька кліків зі смартфона або комп’ютера. Це особливо важливо для людей, які цінують свій час або працюють у віддалених населених пунктах.
Такі зустрічі не є разовими, вони є частиною системної роботи з осмислення та впровадження принципів безбар’єрності в наданні адміністративних послуг. Адже створення доступного, комфортного і безпечного середовища – не про окрему категорію учасників, а про спільну якість надання послуг.