Як нагадали в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області, сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби.
Заявники можуть надавати інформацію за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, у січні-квітні 2024 року на Львівщині звернувся 91 платник податків (за аналогічний період 2023 року – 106).
Стосовно тематики звернень, то заявники скаржились щодо:
- роботи органів ДПС – 53 скарги або 58,2 % від загальної кількості звернень;
- щодо роботи ЦОП – 5 або 5,5 %;
- реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 10 або 11 %;
- системи електронного адміністрування ПДВ – 1 або 1,1 %;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 1 або 1,1 %;
- корупційних дій – 3 або 3,3 %;
- інших питань – 18 або 19,8 %.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.