Упродовж січня – грудня 2015 року до Львівської митниці ДФС надійшло 251 письмове звернення громадян, що на 55 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року, з них 198 заяв (клопотань) (78,9%), 52 скарг (20,7%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,4%).
Основні питання, що порушували громадяни, стосувались порядку тимчасового ввезення транспортних засобів, працевлаштування в митниці, сплати штрафу за протоколами про порушення митних правил, нарахування митних платежів тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.
В порівнянні з минулим роком кількість скарг щодо роботи митниці збільшилась на 35 скарг. За результатами їх розгляду, у 7 випадках інформація підтвердилась частково, у решти – інформація не підтвердилась. Відповіді на скарги надано без порушення термінів, усім скаржникам надано вичерпні роз’яснення та повідомлено про результати розгляду їх скарг.
У 2015 році керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 48 особистих прийомів громадян, що на 39 менше, ніж за відповідний період 2014 року, з них в усіх випадках громадяни на особистому прийомі подавали заяви (клопотання), скарг та пропозицій не було. Заяви стосувались переважно ввезення на митну територію України транспортних засобів та поновлення на роботі колишніх працівників митниці. В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань. У випадку клопотання особи вживались додаткові заходи для вирішення проблемних питань, висвітлених у зверненні. Повторних, колективних та неодноразових звернень не було.
Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.