Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у органах ДФС Львівської області приділяється постійна увага.
Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.
Аналіз надходження письмових звернень громадян до органів ДФС Львівської області
Впродовж січня-березня 2016 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 192 письмових звернень, з яких 191 – заяви, 1 - скарга.
Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (71 звернення) та питання контрольно-перевірочної роботи (41). Актуальними також є питання реєстрації та обліку платників податків, оподаткування вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.
Структура письмових звернень громадян, що надійшли до органів ДФС Львівської області
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – березня 2016 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 84 звернення, задоволено 17 звернень, відмовлено у задоволенні на 4 звернення, не підлягали розгляду – 4 звернення, скеровано за належністю - 7, повернуто авторові – 28, решта звернень - на розгляді.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють приймальні громадян.
Впродовж січня-березня 2016 року посадовими особами органів ДФС області проведено 31 прийом за участю 32 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви, з яких 4 звернення вирішено позитивно, на 27 звернень роз’яснено.
Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 4 особистих прийомів, заступником начальника – 1, начальниками ДПІ – 7, заступниками начальників ДПІ – 9, іншими посадовими особами ДПІ - 10.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.