Для органів ДФС Львівщини важливим є створення умов для практичної реалізації громадянами права на звернення, що забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.
З метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.
Впродовж січня - вересня 2016 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 601 письмове звернення, з яких 598 – заяви, 3 - скарги.
Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є питання:
- надання інформації про ухилення від сплати податків – 151 (25%);
- контрольно – перевірочної роботи – 100 звернень (17%);
- питання реєстрації та обліку платників податків – 60 (8%);
- роз’яснення з питань податкового законодавства – 52 (10%);
-оподаткування доходів фізичних осіб – 76 (12%);
- місцеві податки - 23 (4%).
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – вересня 2016 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 314 звернень, задоволено 97 звернень, відмовлено у задоволенні на 33 звернення, не підлягали розгляду – 18 звернень, скеровано за належністю - 26, повернуто авторові – 77, решта звернень - на розгляді.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють приймальні громадян.
Впродовж січня- вересня 2016 року посадовими особами органів ДФС області проведено 88 прийомів за участю 90 громадян. 87 звернень на усний прийом – це заяви, 1- скарга. За результатами розгляду 18 звернень вирішено позитивно, на 70 звернень роз’яснено.
Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 11 особистих прийомів, заступниками начальника – 5, начальниками ДПІ – 23, заступниками начальників ДПІ – 32, іншими посадовими особами ДПІ - 17.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.