Шептицька ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області повідомляє, що Закон України від 18.06.2024 №3813-IX "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства" передбачає створення посади "комплаєнс-менеджера".
Основні завдання комплаєнс-менеджера:
- передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків;
- запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства;
- мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків;
- консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань.
Платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства має право взаємодіяти з комплаєнс-менеджером.
Формат комунікації обирається платником податків.
Способи комунікації платника податків з комплаєнс-менеджером:
· телефонний зв’язок
· відеоконференція
· електронна пошта
· електронний кабінет платника
· послуги контакт-центру ДПС