Працівниками Городоцької ДПІ під час проведення «круглого столу» з платниками податків обговорювалися особливості застосування реєстраторів розрахункових операцій у період дії воєнного стану. Під час заходу були розглянуті такі теми:
Кому потрібен РРО/ПРРО?
Хто може працювати без РРО/ПРРО?
Які зміни очікуються для бізнесу з 1 липня 2023 року?
Платіжні термінали – нові вимоги 2023 року та нові штрафи за порушення законодавства.
Як визначити розрахункову операцію?
Яка відповідальність за порушення РРО законодавства – під час воєнного стану та після його закінчення?
Такі заходи надають можливість ДПІ бути належним чином поінформованими про реальні проблемні питання, які хвилюють бізнес-спільноту, та здійснювати роз’яснювальну роботу серед платників податків.