Надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платникам є одним з пріоритетних напрямків роботи ДПІ. З початку року відвідувачам Центру обслуговування платників Перемишлянскої ДПІ надано 1312 адмінпослуг, з них 480 в електронній формі. Про це зазначив начальник інспекції Ігор Дяків в коментарях для ЗМІ. Серед основних послуг:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків - 776 ;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 54;
- реєстрація реєстратора розрахункових операцій -54 ;
- реєстрація книги обліку розрахункових операцій - 167 та розрахункових книжок- 66.
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку - та прийнято 63 заяви щодо реєстрації платника єдиного податку.
Крім цього, фахівцями ДПІ надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, реєстрація та застосування РРО/ПРРО, подання звітності в електронному вигляді, декларування податкової знижки тощо.
Також з нагальними питаннями представники бізнесу та громадськості можуть звернутись до Головного управління ДПС у Львівській області за допомогою електронної скриньки Комунікаційної податкової платформи за адресою: lv.ikc@tax.gov.ua.