У ЦОП Трускавецької ДПІ податківці на постійній основі роз'яснюють платникам новації щодо електронних сервісів ДПС та особливості застосування застосунку “Моя податкова”.
Як зазначають фахівці ДПІ, основним завданням Центру обслуговування платників було і залишається - створення комфортних умов платникам податків при отриманні адміністративних послуг. Електронне спілкування платників з податківцями і є тим самим зручним, швидким, а головне – безпечним, механізмом. Можливість електронного спілкування, вже традиційно, забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – Електронний кабінет платника податків. Зокрема, через Електронний кабінет можна формувати та передавати до ДПС всю податкову звітність, отримувати весь комплекс адміністративних послуг, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати консультації. А громадяни - власники землі та нерухомого майна, можуть переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків та навіть їх сплачувати.
Податківці акцентували увагу, що наразі альтернативою Електронному кабінету є новий мобільний застосунок “Моя податкова”, що надає можливість в телефоні безкоштовно та швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви і декларації, здійснювати оплати податків та зборів. При цьому, частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія-Підпис, Smart-ID від Приватбанку та інші.
У Центрі обслуговування платників фахівці Трускавецької ДПІ не тільки інформують платників про можливості нових електронних сервісів ДПС, а й за потреби, допомагають встановлювати та навчають ними користуватися.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine