Під час навчальних тренінгів фахівці Трускавецької ДПІ поінформували платників податків про сучасні можливості Електронного кабінету та застосунку “Моя податкова”.
Під час тренінгу податківці акцентували, можливість електронного спілкування платників з податковою службою вже традиційно, забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – “Електронний кабінет платника”. Зокрема, через “Е-кабінет” можна формувати та передавати до ДПС всю податкову звітність, отримувати весь комплекс адміністративних послуг, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати консультації. А громадяни - власники землі та нерухомого майна, можуть переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків та навіть їх сплачувати.
Податківці також поінформували, що наразі альтернативою “Електронному кабінету” є новий мобільний застосунок «Моя податкова», що надає можливість в телефоні безкоштовно та швидко отримувати необхідну інформацію. Зокрема, застосунок “Моя податкова” надає можливість платникам податків просто та швидко: подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (Форма № 1ДР (Розділ “Послуги”); подати Заяву про внесення змін до ДРФО (Форма № 5ДР (Розділ «Послуги»); подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів (Розділ “Послуги”); сплатити грошові зобов’язання з використанням однієї з платіжних систем (вкладка “Переглянути інформацію про стан розрахунків” Розділу “Послуги”, вкладка “Мої ППР” розділу “Мої дані”); отримати інформацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій (Розділ “Реєстри”).
При цьому, частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія-Підпис, Smart-ID від Приватбанку та інші.
Наразі, у Центрі обслуговування платників фахівці Трускавеецької ДПІ не тільки інформують платників про можливості нових електронних сервісів ДПС, а й за потреби, надають практичну допомогу у користуванні даними сервісами.