У Трускавецькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”.
На запитання платників відповідала начальник Трускавецької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Олександра ЯВОРСЬКА. Пропонуємо деякі запитання та відповіді.
Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?
Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет
Приватна частина Електронного кабінету через режим “Стан розрахунків з бюджетом” відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.
До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Яким чином роботодавець може надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет?
У відкритій частині Електронного кабінету в розділі “Допомога” розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму “Введення звітності”.
Так, в режимі “Введення звітності” приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001001.
Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);
доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);
переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);
отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Чи можна в Електронному кабінеті здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності?
У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) можна здійснити перегляд та друк раніше поданої звітності.
З якою періодичністю оновлюється в приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів?
В приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.