У Львівській ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Новації податкового законодавства в умовах воєнного стану.». На запитання платників відповідав начальник Львівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Львівській області Андрій Зубрицький.
Під час проведення сеансу «гаряча лінія» платників податків цікавили запитання: хто зобов’язаний подати декларацію про майновий стан і доходи; хто може скористатися правом на податкову знижку; як змінилася форма податкової декларації та які строки подання та сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи. Декілька дзвінків стосувалися питань, які виникли у громадян щодо отримання податкової знижки на навчання. Андрій Зубрицький роз’яснив по телефону, що при розрахунку податкової знижки враховуються витрати, понесені на навчання у закладах дошкільної, позашкільної, загальної, середньої, професійної та вищої освіти.
Андрій Зубрицький надав платникам роз’яснення щодо обов’язку та строків подання податкової декларації про майновий стан і доходи, термінів сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору.
Також, під час спілкування з платниками детально обговорили порядок реєстрації та використання РРО/ПРРО, підкреслили, що законодавством не встановлено обмежень щодо використання РРО чи ПРРО, поновлення відповідальності за порушення вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Поінформували додзвонювачів, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2022 №894 „Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги)”, з 01 січня 2024 року торговці, які провадять господарську діяльність у населених пунктах із чисельністю населення до 5 тис. осіб, мають право не застосовувати РОS-термінали.
Платникам роз’яснили порядок завантаження безкоштовного програмного забезпечення ПРРО.
В ході телефонної розмови громадяни отримали відповіді на всі запитання, які їх цікавили.