Нещодавно фахівці Сколівської ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області провели тренінг для платників податків щодо використання електронних сервісів ДПС.
Під час заходу податківці проінформували, що з метою налагодження та поліпшення роботи платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У разі бажання або відмови отримувати документ через Електронний кабінет платника необхідно подати відповідну заяву.
Також було зазначено, що алгоритм подання Заяви про бажання/відмови отримувати документ через Електронний кабінет наступний: здійснити вхід до приватної частини кабінету та, скориставшись режимом «Введення звітності», обрати форму заяви F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет або F/J 1391702 – Заява про відмову отримувати документ через Електронний кабінет; створити заяву та заповнити її (вказати електрону адресу, реєстраційні дані платника заповнюються автоматично); перевірити, зберегти, підписати та відправити заяву до контролюючого органу.
Наприкінці заходу фахівці звернули увагу на те, що електронне листування з ДПС через Електронний кабінет платника є особливо актуальним під час воєнного стану.