Фахівці Шептицької ДПІ проводять щоденні зустрічі щодо актуальних питань оподаткування та надають практичну допомогу з питань реалізації права на податкову знижку.
Податківці повідомляють про особливості отримання податкової знижки, які терміни подання декларації для отримання податкової знижки, які категорії громадян можуть на неї претендувати та які документи потрібні.
Також одним з найбільш запитуваних питань є порядок нарахування податку на нерухоме майно та земельного податку. Спеціалісти звертають увагу, що платники мають змогу переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення про нараховані суми податку на нерухоме майно чи земельного податку в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету або в мобільному застосунку «Моя податкова». Крім цього, на практиці показують платникам як самостійно провести звірку і пересвідчитися в наявності чи відсутності податкового боргу.
Обговорюють з присутніми на зустрічах і новації податкового законодавства, звертають увагу на обов’язкове застосування РРО або ПРРО суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки за готівку.
Акцентують увагу на Законі України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства», відповідно до якого передбачено щоквартальне формування ДПС України Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та оприлюднення цього переліку на вебпорталі ДПС.
Спеціалісти наголошують, що платники, які відповідатимуть низці вимог та критеріїв, пов’язаних з оподаткуванням, та потраплять до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, отримають певні податкові переваги. Мова йде, зокрема, про мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів. Також буде скорочено строки камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування та строки надання індивідуальних податкових консультацій. Для таких платників спрощується механізм взаємодії з податковою, оскільки за кожним з них буде закріплено комплаєнс-менеджера з метою підвищення якості обслуговування.