Фахівці Шептицької ДПІ проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо користування сервісами Електронного кабінету та мобільного застосунку «Моя податкова».
Працівники податкової зосереджують увагу на тому, що для зручності платників та з метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами, ДПС запровадила листування з платниками податків в електронному вигляді через Електронний кабінет. Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Наголошують, що Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг. Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.
Наприкінці зустрічей спеціалісти ДПІ надають практичну допомогу у поданні Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, річної податкової декларацій про майновий стан і доходи в електронному вигляді через Електронний кабінет платника.