Днями начальник Стрийської ДПІ провів чергову зустріч з платниками податків щодо використання електронних сервісів ДПС України.
Під час зустрічі особливу увагу платників звернули на можливість здійснення листування в електронному вигляді через «Електронний кабінет платника», відповідно до пункту 42.4ст.42 Податкового кодексу України. Листування податкових органів з платниками податків, які подають звітність електронній формі у встановленому законодавством порядку або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, здійснюється в електронній формі за умови подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою F/J 1391602.
Порядок подання Заяви:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету (здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації-id.gov.ua (MobileID та DfnkID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису;
- у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;
- натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
- підписати КЕП та надіслати.
Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із податковими органами.