Сервіс «Пульс» ДПС України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби. Про це нагадують в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області.
Інформувати заявники можуть за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, у січні-серпні 2024 року на Львівщині на сервіс «Пульс» звернулися 149 платників податків (за аналогічний період 2023 року – 216).
Щодо тематики звернень, то заявники скаржились на:
- роботу органів ДПС – 90скарг або 60,4 % від загальної кількості звернень;
- роботу ЦОП – 7 або 4,7 %;
- проблеми з реєстрацією податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 20 або 13,4 %.
Також надходили звернення щодо:
- системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 1,3 %;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 5 або 3,4 %;
- корупційних дій – 7 або 4,7 %;
- інших питань – 18 або 12,1 %.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що проінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Львівській області Телеграм: https://t.me/tax_service_Lviv
Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot».