За інформацією управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області протягом січня ‒ жовтня 2024 року відвідувачам Центрів обслуговування платників Львівщини надано 112213 адміністративних послуг.
Більшість платників податків (51%), які звертались до податкового органу щодо надання адміністративних послуг, обрали електронний спосіб звернення.
Саме дистанційна взаємодія з податковою службою економить час платників податків, - наголошують у податковій службі та рекомендують громадянам і представникам бізнесу більш активно користуватися можливостями електронної комунікації. Зокрема, звернення щодо отримання адмінпослуг платники податків можуть подати через електронний кабінет за посередництвом розділу «Листування з ДПС», - нагадують у Головному управлінні ДПС у Львівській області.
На сьогодні суб’єкти господарювання та громадяни можуть отримати 91 адміністративну послугу в Центрах обслуговування платників. Крім адміністративних, ЦОПами надаються консультаційні та інформаційні послуги, здійснюється приймання звітності та вхідної кореспонденції. Також платники податків мають можливість безкоштовно отримати послуги з отримання електронних довірчих послуг у пунктах обслуговування, які розміщені у ЦОП двох ДПІ області.
Податкова регіону обслуговує всіх платників податків, незалежно від місця обліку. З початку дії воєнного стану ЦОПи Головного управління ДПС у Львівській області здійснюють сервісне обслуговування (в т.ч. надання адміністративних послуг) також платників податків, які перебувають на обліку у ГУ ДПС інших областей.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук: https://www.facebook.com/tax.lviv