У рамках Національного тижня безбар’єрності, який ініціювала перша леді України Олена Зеленська, у Головному управлінні ДПС у Львівській області відбулася «гаряча лінія» з особами з інвалідністю, благодійними та волонтерськими організаціями, що опікуються такими людьми. Фахівцями ГУ ДПС проведено аналіз запитань з якими зверталися за телефонами “гарячої лінії” та відповіли на актуальні запитання.
Немаю можливості по стану здоров’я особисто спілкуватися з податковою області хоч і користуюсь Електронним кабінетом, але хочу ще й отримувати кореспонденцію від податкової. Як подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет?
Якщо Ви не зареєстровані підприємцем, Вам слід у розділі «Додатково» перейти у розділ «Введення звітності», в якому обрати період «2025», «Травень», або місяць, в якому Ви приймете рішення подати цю заяву. Перейти на закладку «Створити», після чого обрати розділ «F13 Запити» з випадаючого списку, в полі код форми вписати цифру 9, або перейти на сторінку 6 і обрати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (F1391602), натиснути на неї, заповнити поле «Електронна адреса», накласти кваліфікований електронний підпис та надіслати документ.
Внесені зміни до особистих даних. Як мені оновити інформацію про зміну облікових даних, якщо у мене відразу відбулося декілька змін (зміна прізвища та місця проживання)?
У разі, якщо фізична особа змінює місце проживання чи інші реєстраційні дані (прізвище, ім’я, по батькові, паспортний документ тощо) у місячний термін з дня настання таких змін відповідно до вимог статті 70 Податкового кодексу України, така фізична особа-платник податків зобов’язана подати контролюючим органам відомості про їх зміну шляхом подання заяви за формою № 5ДР або заяви за формою №5 ДРП. Порядок та процедура подання відповідних заяв визначається р. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Державний реєстр).
Заяви за формою № 5ДР або Заяви за формою № 5ДРП можуть подаватися як особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання, так і через Електронний кабінет (cabinet.tax.gov.ua ).
В Електронному кабінеті необхідно здійснити вхід у його приватну частину за допомогою кваліфікованого електронного підпису та у розділі «ЕК для громадян» заповнити Заяву про внесення змін до ДРФО (5 ДР), додавши необхідні документи, що стали підставою для внесення таких змін.
Часто в роз’їздах і зазвичай з податковою спілкуюся через Електронний кабінет, це дуже зручно, але переживаю, чи всі листи, надіслані мною через нього, податкова отримує. Як це можна перевірити?
Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Якщо Ви подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (J/F 1391602), всі листа податкова надсилатиме Вам через нього.