Як отримати електронні довірчі послуги, які документи повинні подати юридичні та фізичні особи, поінформували фахівці ГУ ДПС у Львівській області під час онлайн-зустрічіз платниками.
Начальник відділу реєстрації користувачів Андрій Бадзян зауважив, що правові та організаційні засади електронної ідентифікації і надання електронних довірчих послуг, права та обов’язки суб’єктів відносин у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг визначає Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
За словами фахівця, ДПС України є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, якого внесено до Довірчого списку – переліку кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг з інформацією про них та про кваліфіковані електронні довірчі послуги, які вони надають.
Також Андрій Бадзян наголосив, що дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
При цьому, уразі втрати ключа, треба скасувати попередній. Новий сертифікат матиме строк чинності 2 роки.
Окрім того, фахівець розповів, які документи необхідно подати для отримання ЕДП фізичній та юридичній особі.
Модератор заходу заступник начальника управління – начальник відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Львівській області Наталія Желізняк нагадала платникам, що необхідну інформацію щодо актуального податкового законодавства можна почерпнути на вебпорталі та Фейсбук сторінці ГУ ДПС у Львівській області, а також звернувшись на телефони «гарячих ліній» податкової Львівщини.