Головне управління ДПС у Львівській області нагадує.
Для того, щоб подати "Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет" форми F1391602, слід зробити такі кроки:
- увійти до електронного кабінету платника податків (посилання https://cabinet.tax.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
- якщо платник зареєстрований ФОП - у розділі ,,Ведення звітності” перейти на закладку ,,Створити”. Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути ,,Створити”, заповнити поле ,,електронна адреса”, накласти кваліфікований електронний підпис (вгорі - під полем Головна >Ведення звітності > Редагувати обрати значок ,,дискетка”) та натиснути ,,Надіслати документ”;
- громадяни, які не зареєстровані ФОП - у розділі ,,Додатково” перейти в розділ ,,Введення звітності”, перейти на закладку ,,Створити”. Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява, та зі списку документів обрати форму заяви F1391602 – Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, натиснути ,,Створити”, заповнити поле ,,електронна адреса”, накласти кваліфікований електронний підпис (вгорі - під полем Головна >Ведення звітності > Редагувати обрати значок ,,дискетка”) та натиснути ,,Надіслати документ”.