Днями відбулася «гаряча лінія» за участю фахівців управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області.
В Електронному кабінеті розроблено новий функціонал для спрощення його використання під час подання заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Під час «гарячої лінії» платники податків отримали відповідні роз’яснення, з якими можна ознайомитися у цьому матеріалі.
Як можна подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет?
Для того, щоб подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет було зручно та з мінімальними витратами часу, розроблено новий функціонал в Електронному кабінеті (далі – ЕК).
Для початку необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
У меню «Налаштування» обрати другу вкладку «Бажання листування з податковою».
Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.
Підписати КЕП та надіслати.
Для чого подавати Заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, адже я можу надсилати документи в податкову через ЕК без подання заяви?
У разі подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет платник податків отримає ряд переваг листуючись в електронній формі, серед яких:
- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Якщо я не подам заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, як податкова спілкуватиметься зі мною?
Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику) згідно з пунктом 42.5 статті 42 Податкового Кодексу України.
Проте в умовах воєнного стану доцільно з метою економії часу та коштів як платника податків, так і держави, використовувати переваги електронного спілкування.
Контакти гарячих ліній ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv