Головне управління ДПС у Львівській області на сьогодні має один з найкращих показників по Україні за кількістю платників податків, які спілкуються з податковими органами через Електронний кабінет.
Про це повідомив начальник ГУ ДПС у Львівській області Микола Никитюк.
Станом на 01 жовтня 2025 року близько 47 тисяч платників податків Львівщини подали Заяви про бажанняотримувати документи через Електронний кабінет, з них: 10 тисяч юридичних осіб, 32 тисячі фізичних осіб-підприємців та 5 тисяч громадян. Це становить 18 відс. платників податків Львівщини.
Протягом січня-вересня 2025 року за отриманням адміністративних послугв електронній формі звернулось 58 відс. платників від загальної кількості звернень.
Довідково.
Цифровізація сервісів для платників є пріоритетним завданням сучасної податкової служби. Тому ДПС активно розвиває Е-кабінет та інші електронні сервіси, додає нові функції, щоб відповідати запитам часу та потребам користувачів.
Так, ДПС значно спростила процес листування з податковою службою, адже він є основою електронної взаємодії з ДПС. Подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет стало ще простіше, є окрема вкладка «Бажання листування з податковою». Основні переваги листування через Е-кабінет – своєчасне отримання офіційної кореспонденції від ДПС та постійний доступ до архіву листування з податковою.
Тож закликаємо цінувати свій час та приєднуватись до користувачів електронних сервісів Державної податкової служби.
Контакти «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Львівськійобласті: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv