До Головного управління ДПС у Львівській області у жовтні цього року надійшло 82 звернення громадян, з них 77 індивідуальних (94 відсотки), 2 колективних (2 відсотки) та 3 анонімних (4 відсотки) звернення.
За формою надходження надійшло: поштою – 27 звернень (33 відсотки), від міністерств та інших органіввлади, зокрема, ДПС України – 34 звернення (41 відсоток) та 21 звернення(26 відсотків) – засобами електронного зв’язку, через мережу інтернет безпосередньо від громадян.
Аналіз звернень свідчить, що переважна кількість, а саме 81 (99 відсотків), які надійшли у звітному періоді, стосувалися податкової та фінансової політики, з них :
- 45 звернень (55 відс.) –щодо проведення перевірок з питань порушення податкового законодавства та інформування про ухилення від сплати податків;
- 20 звернень (24відс.) – щодо місцевих податків, зокрема, обрахування податку на майно
- 9 звернень (11 відс.) – щодо загальнодержавних податків;
- 3 звернення ( 4 відсотки) – щодо розстрочення (відстрочення, реструктуризації) грошового зобов’язання (податкового боргу), а також списання податкового боргу;
- 2 звернення (2 відс.) – щодо реєстрації та обліку платників податків та відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- 1 звернення (1 відс.) – з питань ліцензування певних видів госпоарської діяльності;
- 1 звернення (1 відс.) – щодо інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області.
Крім цього, одне звернення (один відсоток)), яке надійшло у звітному періоді, стосувалося питання транспорту і зв’язку.
Переважна кількість звернень у звітному періоді надійшла:
- до управління оподаткування фізичних осіб – 57 звернень (70 відс.);
- до управління податкового аудиту – 17 звернень (21 відс.);
- до управління по роботі з податковим боргом – 3 звернення (4 відсотки);
- до управління контролю за підакцизними товарами - - 2 звернення (2 відсотки)
та по 1 зверненню (1 відсоток) – до управління економічного аналізу, Львівської та Золочівської ДПІ.