Начальник Яворівської ДПІ Петро Шот нещодавно провів сеанс зв’язку «гаряча лінія» щодо
порядку надання адміністративних послуг в ЦОП.
Основні питання які цікавили абонентів це:
- видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про
реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-
платників податків;
- реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку;
- порядок отримання довідки щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та
військового збору. Тощо
При спілкуванні податківець акцентував на «Безбар’єрній комунікації», тобто простір навколо має
бути зручним для кожного: без дискримінації, упереджень та зайвих бар'єрів, адже сучасний
рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС.
Виконувати податкові обов'язки онлайн - одна зі складових безбар'єрності. Платники мають змогу
спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема
«Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без
відвідування ЦОП.
На усі запитання, що надійшли під час сеансу «гарячої лінії», посадовець надав вичерпні відповіді.
Контакти «гарячих ліній» ГУ ДПС у Львівській області: https://lv.tax.gov.ua/kontakti//
Комунікаційна платформа: lv.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук https://www.facebook.com/tax.lviv