Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Отримувати адмінпослуги зручно, використовуючи електронні сервіси

опубліковано 16 березня 2021 о 13:17

Платники податків Львівщини в спілкуванні з податковою службою стали активніше використовувати пропоновані ДПС електронні сервіси.

Зокрема, впродовж січня-лютого 2021 року із 31 490 платників, котрі отримували адміністративні послуги, електронним форматом скористалось 8 094 платників. Тобто, наразі 26 відсотків від загальної кількості платників, які зверталися за адмінпослугами, скористалися електронними сервісами.

Цей показник суттєво вищий, аніж у минулі роки, що свідчить про більшу прихильність громадян до електронного формату взаємодії з контролюючими органами.

Найчастіше платники податків користувалися електронним способом при отриманні довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (62 відсотки від загальної кількості виданих довідок), послуг з реєстрації реєстратора розрахункових операцій (83 відс.), реєстрації книг обліку розрахункових операцій (75 відс.), послуги з реєстрації  платника  єдиного податку (63 відс.)  тощо.

У структурі наданих адміністративних послуг  найбільшу питому вагу займає послуга з видачі  картки платника та видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом січня – лютого 2021 року надано майже 13 390 таких послуг: 11 480 та 1 910 відповідно, що становить 42 відсотки від загальної кількості наданих адміністративних  послуг.

З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Львівській області та інформаційними картками адміністративних послуг, можна ознайомитись на субсайті Територіальних органів ДПС у Львівській області» у розділі «Адміністративні послуги» (lv.tax.gov.ua).

Адміністративні послуги платникам податків надаються у Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП), або з використанням електронних сервісів. Таких центрів на Львівщині функціонує 24. В них платникам податків надаються інформаційні, консультаційні та адміністративні послуги, здійснюється приймання звітності та вхідної кореспонденції.

Встановлено час прийому відвідувачів ЦОП з питань надання адміністративних послуг, приймання звітності та надання інших послуг: у робочі дні з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю – до 15 год. 45 хв.), а також визначено пріоритетні години прийому громадянам похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хвилин.

Зважаючи на обмеження через пандемію COVID-19, фахівці податкової служби пропонують спілкуватися з податковою службою дистанційно за допомогою електронних сервісів: «InfoTAX» та Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).

Для інформаційної підтримки та допомоги платникам податків щодо стану обробки податкової звітності, реєстрації податкових накладних та функціонування електронних сервісів функціонує Контакт-центр ДПС, в який можна звернутися за номером тел. 0 800 501 007 з стаціонарного безкоштовно.