Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні 2019 року

опубліковано 08 лютого 2019 о 14:39

Упродовж січня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 138 письмових звернень громадян, що на 69 звернень більше, ніж у 2018 році, з них 135 заяв (клопотань) (97,8%) та 3 скарги (2,2%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні 2019 році, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 52 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.02.2019 на розгляді в митниці знаходились 86 звернень.

Слід відмітити, що у січні 2019 році на адресу митниці надійшло 3 скарги (у 2018 році – 1 скарга). За результатами розгляду однієї скарги, яка надійшла до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Станом на 01.02.2019 на розгляді в митниці знаходяться 2 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Слід відмітити, що у січні 2019 році керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 3 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 7 осіб (у 2018 році – 1 особистий прийом). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 3 заяви (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні 2019 року було встановлено один випадок ненадання в установлений термін відповіді заявнику (до винної у цьому посадової особи митниці застосовано заходи матеріального впливу).