Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-лютому 2019 року

опубліковано 11 березня 2019 о 17:31

Упродовж січня-лютого 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 547 письмових звернень громадян, що у 3,4 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року(у січні-лютому 2018 року – 159 звернень), з них 538 заяв (клопотань) (98,4 %) та 9 скарг (1,6 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-лютому 2019 році, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 450 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.03.2019 на розгляді в митниці знаходились 97 звернень.

Слід відмітити, що у січні-лютому 2019 році на адресу митниці надійшло 9 скарг (у січні-лютому 2018 року – 2 скарги). За результатами розгляду п’яти скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була перенаправлена відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.03.2019 на розгляді в митниці знаходяться 3 скарги.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж лютого 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 409 письмових звернень громадян (у лютому 2018 року – 90 звернень), з них 403 заяви (клопотання) (98,5%) та 6 скарг (1,5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у лютому поточного року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-лютому 2019 році керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 17 особистих прийомів громадян, на яких були присутні 36 осіб (у січні-лютому 2018 року – 5 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 17 заяв (клопотань). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у лютому поточного року проведено 14 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-лютому 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).