Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-березні 2019 року

опубліковано 09 квітня 2019 о 12:31

Упродовж січня-березня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 591 письмове звернення громадян, що майже у 3 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року (у січні-березні 2018 року – 199 звернень), з них 580 заяв (клопотань) (98,1 %) та 11 скарг (1,9 %), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-березні 2019 року, стосувались митного оформлення транспортних засобів та товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду Львівською митницею ДФС 583 звернень заявникам надані відповіді. Одне звернення було визнано анонімним та розгляду не підлягало. Станом на 01.04.2019 на розгляді в митниці знаходилось 7 звернень.

Слід відмітити, що у січні-березні 2019 року на адресу митниці надійшло 11 скарг (у січні-березні 2018 року – 6 скарг). За результатами розгляду дев’яти  скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржників повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була перенаправлена відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.04.2019 на розгляді в митниці знаходиться 1 скарга.

Повторні, колективні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді не надходили.

Упродовж березня 2019 року до Львівської митниці ДФС надійшло 44 письмових звернення громадян (у березні 2018 року – 40 звернень), з них 42 заяви (клопотання) (95,5%) та 2 скарги (4,5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у березні поточного року, стосувались митного оформлення товарів, внесення змін (модифікацій) до баз даних, порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, нарахування митних платежів, розгляду справ про порушення митних правил, проведення особистих прийомів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

У січні-березні 2019 році керівництвом та керівниками структурних підрозділів Львівської митниці ДФС проведено 22 особистих прийоми громадян, на яких була присутня 41 особа (у січні-березні 2018 року – 9 особистих прийомів). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 22 заяви (клопотання). Скарги та пропозиції (зауваження), під час особистих прийомів не подавались. Зокрема, у березні поточного року проведено 5 особистих прийомів громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувалось питань щодо працевлаштування в митниці, митного оформлення товарів, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, кадрових питань тощо.

В усіх випадках звернення були належним чином розглянуті та заявників повідомлено про результати розгляду. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Поряд з цим, за результатами аналізу виконання контрольних доручень щодо розгляду звернень громадян у січні-березні 2019 року було встановлено два випадки ненадання в установлений термін відповідей заявникам (до винних у цьому посадових осіб митниці застосовано заходи матеріального впливу).