Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за вересень 2019 року

опубліковано 02 жовтня 2019 о 11:08

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДПС у Львівській області приділяється постійна увага. При розгляді звернень громадян вживаються  заходи щодо кваліфікованого, об’єктивного та своєчасного розгляду, оперативного вирішення викладених у них питань відповідно до Закону України  «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів України. Проводяться заходи щодо запобігання у подальшому таких порушень.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДПС у Львівській області проводить  щомісячний аналіз та узагальнюється практика розгляду звернень громадян, що надходять від громадян нашої області, шляхом складання звітної документації.

У вересні 2019 року до ГУ ДПС у Львівській  області надійшло 41 письмове звернення громадян, в тому числі: письмових  заяв – 41 (100%); скарг – 0 ; пропозиції - 0, що на 13 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (54 звернення).

Найпоширенішими темами звернень громадян є: 20 звернень щодо інформування про ухилення від сплати податків,  9 звернень – місцеві податки,  2 звернення з податку на доходи фізичних осіб, 4 звернення з питань реєстрації та обліку платників 3 звернення з питань єдиного внеску, 3  звернення з  інших питань, що належать до компетенції ДПС ( звернення щодо законної діяльності ОСББ та ПП; встановлення власника квартири, перевірки сплати ПДФО із заробітної плати та єдиного  внеску податковими агентами,  зарахування сплати транспортного податку; перевірки фінансової діяльності суб’єктів господарювання; надання рахунків на сплату податків, повернення надміру сплачених коштів до бюджету; суми отриманих доходів; відсутності боргу; якості надання адміністративних послуг; та ін.)

ГУ ДПС у Львівській області  розглянуто 8 письмових звернень (20% від усіх звернень), по 33 зверненнях термін надання відповіді не настав і вони знаходяться на розгляді. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення  на 7 звернень, вирішено позитивно –1 звернення.

Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

Особистий прийом громадян у ГУ ДПС у Львівській області здійснюється відповідно до розділу VI Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.04.2015 за № 484/26929, згідно з Графіками особистого прийому громадян.

В вересні   поточного року керівництвом та посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області проведено 3 особистих прийоми за участю 4 громадян, що на 4 звернення більше ніж в 2018 році (у вересні 2018 року –7 особистих прийомів).

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі  надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області  положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДПС у Львівській області та громадянами.