Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за січень-жовтень 2020 року

опубліковано 09 листопада 2020 о 15:29

У січні-жовтні 2020 року до ГУ ДПС у Львівській області надійшло 229 письмових звернення громадян, в тому числі: письмових заяв – 226 (98%); скарг –3 (1,5%); пропозиції – 0.

Найчастіше запитувачі звертаються з питаннями, щодо  фінансової, податкової та митної  політики  (226  звернень – 98,0% від загальної кількості), найпоширеніші з них: 149 звернень щодо інформування про ухилення від сплати податків,  4 звернення щодо контрольно-перевірочної роботи,  13 звернення з питань місцевих податків і зборів, 9 звернень щодо  реєстрації та обліку платників податків, 1  звернення щодо реструктуризації податкового боргу;  3  звернення щодо повернення зайво сплачених коштів,  11 звернень з питань реєстраційних номерів облікових карток, 5 звернення з питань надання консультацій податкового законодавства,  15 звернень з питань єдиного соціального внеску, 6  звернень щодо повернення зайво-сплачених коштів та інше.

ГУ ДПС у Львівській області  розглянуто усі письмові звернення. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення  на 109 звернень, вирішено позитивно – 43 звернень,  відмовлено у задоволенні в 35 випадках, 16 звернень повернено авторові у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян», 9 звернень надіслано за належністю, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», 17 звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян». Фактів несвоєчасного надання відповіді на звернення не зафіксовано.

Особистий прийом громадян у ГУ ДПС у Львівській області здійснюється відповідно до розділу VI Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 року № 297, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.10.2020 року за № 969/35252, згідно з Графіками особистого прийому громадян.

За десять місяців 2020 року, керівництвом та посадовими особами ГУ ДПС Львівські області проведено 17 особистих прийомів за участю 17 громадян.

Усі звернення на особистий прийом - це 17 заяв. Пропозицій та скарг не надходило.

Найбільш поширеними зверненнями громадян на особистому прийомі були питання  щодо фінансової податкової та митної політики.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі  надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Впродовж  10 місяців  2020 року надійшло 8 повторних звернень, колективних та масових звернень не надходило.

Найчастіше зверталися пенсіонери – 5 чоловік, 2 безробітних, 5 підприємця, 1 бухгалтер підприємства,  в інших 4  випадках  соціальний стан заявників не визначено.

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області  положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено.

Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Графіки особистого прийому громадян розміщені на інформаційних стендах в органах ДПС та періодично оприлюднюються в ЗМІ та офіційному порталі територіальні органи ДПС у Львівській області.