Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за ІІ квартал 2025 року

опубліковано 03 липня 2025 о 13:15

Протягом ІІ кварталу 2025 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 158 звернень громадян, у тому числі: 50 – поштою, 34 звернення засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 74 - через міністерства та інші органи влади. 

 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики. В звітному періоді кількість таких звернень склала 156, або 99 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо: 

-         контрольно-перевірочної роботи – 74 звернення, або 47 відс.; 

-         інформування про ухилення від сплати податків - 18 звернень (12 відс.);

-         нарахування місцевих податків – 22 звернення (14 відс.), з яких 21 - з питання нарахування (перерахування) податку на майно; 

-         нарахування загальнодержавних податків 7 звернень (4 відс.); 

-         щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 9 звернень (6 відс.); 

-         реєстрації та обліку платників – 7 звернень (4 відс.);

-         інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (консультації з питань податкового законодавства, розстрочка податкового зобов’язання) надійшло 13 звернень, або 8 відс.;

-         єдиний соціальний внесок – 6 звернень.

 

Впродовж звітного періоду надійшло 4 колективних, 4 анонімних, 1 повторне, 1 дублетне та 1 неодноразове звернення. 

 

За соціальним станом авторів надійшло: 5 звернень від пенсіонерів, 4 – від селян, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.        

 

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.