Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС

опубліковано 18 квітня 2024 о 09:28

У Головному управлінні ДПС у Львівській області наголошують, що сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань. Завдяки розвитку та вдосконаленню електронних сервісів платники мають можливість отримати їх без відвідування податкового органу та уникнути зайвих витрат часу, зокрема, з подання податкової звітності та отримання сервісних послуг через електронний сервіс «Електронний кабінет платника». 

Найбільшим запитуваною серед платників є послуга з видачі картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Станом на 01.04.2024  було видано 23 529 таких карток.

Вагому частину в структурі наданих адміністративних послуг займає послуга з реєстрації платником єдиного податку. Державними податковими інспекціями ГУ ДПС у Львівській області зареєстровано 7 102 суб’єкти господарювання платниками єдиного податку. Також видано 11 351витягів з реєстру платників єдиного податку.

За довідками про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, звернулось 1852 платники податків.

Значну кількість надано послуг з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок. Загалом надано 5 485 таких послуг.

Питома вага адміністративних послуг, наданих платникам податків в електронному вигляді, становить 48,3% від загальної кількості наданих адміністративних послуг.

Найчастіше платники податків користувалися електронною формою при отриманні довідки про відсутність заборгованості (93 % від кількості виданих довідок), послуг з реєстрації РРО (98%), КОРО (96%), РК (100 %), реєстрації платником єдиного податку (98%).

Звертаємо Вашу увагу, що ЦОП працює за принципом оперативного та якісного обслуговування представників бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.