Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

На зв’язку - ,,гаряча лінія”

опубліковано 18 листопада 2019 о 17:02

Під час чергового сеансу телефонної ,,гарячої лінії” на запитання платників податків відповідала  заступник начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Червоноградського управління Головного управління ДПС у Львівській області Надія Дячук.

До якого контролюючого органу повинна подавати заяву про перехід на спрощену систему оподаткування фізична особа – підприємець у разі зміни податкової адреси, пов’язаної зі зміною адміністративного району?

Фізична особа – підприємець у разі зміни податкової адреси, пов’язаної із зміною адміністративного району, подає заяву про перехід на спрощену систему оподаткування до контролюючого органу за попереднім місцем податкової адреси (неосновним місцем обліку) до закінчення поточного бюджетного року, а починаючи з 01 січня наступного року – за новою податковою адресою (основним місцем обліку).

Чи переноситься термін подання заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування третьої групи для новостворених фізичних осіб - підприємців, якщо 10-ий день з дня державної реєстрації припадає на святковий або вихідний день?

Для новостворених фізичних осіб – підприємців, у яких 10-ий день з дня їх державної реєстрації припадає на святковий або вихідний день, термін подання заяви щодо обрання спрощеної системи оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для третьої групи, яка не передбачає сплати ПДВ, переноситься на перший робочий день, наступний за вихідним або святковим днем.

Яким чином через Електронний кабінет платник податків може сформувати та відправити повідомлення за ф. № 20-ОПП, заяви за ф. № 1-ОПП, ф. № 17-ОПП?

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 3 розділу ІІ Порядку платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

В відкритій та приватній частинах Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».
Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення та подання до відповідного контролюючого органу податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, в тому числі повідомлення за ф.№20-ОПП (J/F1312002) та заяв за ф. № 1-ОПП (J1312101), ф. №17-ОПП (J/F1312201).

Чи є базою нарахування єдиного внеску суми допомоги по тимчасовій непрацездатності (лікарняні) та по вагітності та пологах, отримані фізичною особою -підприємцем, в тому числі, фізичною особою підприємцем - платниками єдиного податку, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність?

Суми допомоги по тимчасовій непрацездатності та по вагітності та пологах, отримані фізичними особами – підприємцями, в тому числі, тими які обрали спрощену систему оподаткування, та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, не є базою нарахування єдиного внеску.