Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сокальською ДПІ проведено «гарячу лінію» на тему: «Якісний електронний сервіс від ДПС»

опубліковано 10 грудня 2020 о 14:26

У Сокальській ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: ««Якісний електронний сервіс від ДПС».

На запитання платників відповідала начальник Сокальської ДПІ Олена Наумчук.

Чи є можливість дистанційно отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетом?

З метою реалізації вимог ст. 421 Податкового кодексу України в інформаційно-телекомунікаційній системі «Електронний кабінет» (https://саbіnеt.tах.gov.ua/) запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (Витяг).

Доступ в Електронному кабінеті до показників інтегрованих карток дозволяє платнику безперешкодно у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС.

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі – Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Відповідь на Запит платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «J/F 400203» (далі – Витяг).

Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

Хочу підписатись на Telegram-канал ДПС України. Яку інформацію я зможу отримувати?

Telegram-канал ДПС України (https://t.me/tax_gov_ua) у більш зручному та мобільному форматі надає можливість платникам отримувати ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

В ДПС України з’явився новий електронний сервіс «infoTAX». Що це за сервіс і чи можливо за допомогою нього оперативно отримати інформацію про суму, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних?

З листопада 2020 року Державною податковою службою України запроваджено електронний сервіс – «InfoTAX» («InfoTAX»)

Через месенджери Telegram та Viber платники податків мають можливість отримувати інформацію про:

► стан розрахунків з бюджетом;

► реєстраційні та облікові дані;

► про результати обробки документів;

► про строки подання звітності та сплати податків.

Для покращення роботи електронного сервісу пропозиції та зауваження до нього просимо надсилати на адресуinfozvit@tax.gov.ua.

Наступний етап сервісу буде запроваджено з січня 2021 року та надаватиме такі можливості:

► передзаповнення звітності для платників єдиного податку,

► перехід до сплати податків у «два кліки»,

► оповіщення про виникнення податкового боргу, а також про можливість виникнення податкового боргу у разі несвоєчасної сплати.

Для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (Telegram, Viber) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

«InfoTAX» – це продовження розпочатого ДПС курсу на максимально дистанційне спілкування з платниками податків та якісно новий рівень послуг. Комфортність спілкування з податковою службою, швидкість та зручність отримання податкової інформації через «InfoTAX» є не просто черговим кроком ДПС у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг.

Також користувачі InfoTAX можуть просто та швидко отримати інформацію з СЕА ПДВ про:

► суми, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних;

► суми залишку на електронному рахунку Казначейства.

Мене цікавить питання реєстрації програмного РРО?

Для реєстрації програмного РРО (ПРРО), суб’єкту господарювання необхідно перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Здійснити реєстрацію програмного РРО можна з використанням сервісу ДПС України «Електронний кабінет». Для цього за допомогою особистого електронного ключа здійснюється вхід до приватної частини Електронного кабінету. Для реєстрації ПРРО знаходимо та створюємо електронний документ за формою № 1-ПРРО «Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій». Заповнюємо заяву, зазначивши всі відповідні дані. При відсутності помилок, зберігаємо, підписуємо та направляємо заяву на обробку. Згодом перевіряємо отримання відповідної квитанції з інформацією «документ прийнято». Наступним кроком буде подання Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за відповідною формою. Після успішного завершення даних операцій здійснюємо завантаження програмного забезпечення ПРРО з офіційного вебпорталу ДПС.

ДПС України процедуру реєстрації ПРРО пропонує за 5 кроків:

1. Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно (термін отримання – 2 хв, термін дії КЕП – 2 роки).

2. Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності (комп’ютер, смартфон або планшет) за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

3. Зареєструвати касу та касирів.

4. Ввести в ПРРО товари (введення та налаштування номенклатури шляхом сканування, внесення та імпорту даних)

5. Створити чеки (відкрити зміну та почати працювати).

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці, який розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України в банері «Програмні РРО»/Відеоуроки.

За допомогою якого сервісу можна знайти інформацію про суб’єктів господарювання, у яких є податковий борг?

На офіційному вебпорталі ДПС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який розміщено на головній сторінці вебпорталу (https://tax.gov.ua/businesspartner).

Для перевірки надійності ділового партнера, зокрема, щодо сумлінності у сплаті податків, достатньо ввести відому інформацію в одне з полів або в обидва поля і система повідомить інформацію щодо відсутності або наявності боргу у платника податків.

Крім того, меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

У мене є переплата по податку на прибуток підприємств. Чи можу я дистанційно подати заяву на повернення коштів?

Для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс ДПС «Е-повернення».

Так, платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через Електронний кабінет в «три кліки».

У головному меню Електронного кабінету необхідно в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» із запропонованого переліку вибрати форму Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб).

Після заповнення запропонованих реквізитів Заяви необхідно зберегти її, підписати та відправити територіальному органу ДПС.

Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у такого платника податкового боргу.

Як виглядатиме норма про незастосування РРО ?

До 1 січня 2022 року реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої - четвертої груп (фізичними особами - підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220 мінімальних заробітних плат, крім тих, які здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;

- реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

При умові затвердження з 1 січня 2021 року мінімальної заробітної плати 6000 грн. граничний обсяг для незастосування РРО становитиме 1.32 млн грн.