Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Кам’янка-Бузькій ДПІ ГУ ДПС у Львівській області

опубліковано 26 січня 2021 о 10:52

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. До того ж сучасні інформаційні технології дозволяють кожному звітувати перед податковою службою в електронному вигляді, - нагадують у Кам’янка-Бузькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області. З метою запобігання виникнення та поширення коронавірусної інфекції в податковому органі рекомендують усім платникам надсилати звіти в електронному вигляді.  

В ракурсі переваг використання платниками податків електронних сервісів ДПС, зокрема подання платниками податків звітності в електронному вигляді, заяв для реєстрації платниками податків, оперативного отримання платниками податків та громадянами інформації стосовно податкового законодавства, відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» у Кам’янка-Бузькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області. На питання платників відповідала заступник начальника Кам’янка-Бузької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Оксана Солонинка.

Наводимо найцікавіші запитання та відповіді на них.

Які переваги подання звітності в електронному вигляді ?

Податковим кодексом України передбачено поданння звітності в електронному вигляді  і є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів та укладення договору з органом державної податкової служби за місцем реєстрації договору про визнання електронних документів.

Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

У зв’язку із запровадженням карантину, яким чином можна оперативно отримати інформацію щодо застосування деяких норм податкового законодавства?

В умовах карантинного режиму, необхідно дотримуватись основних правил поведінки для запобігання поширенню коронавірусу, зокрема обмежити відвідування місць великого скупчення людей.

Щодо оперативного отримання інформації стосовно податкового законодавства, то у Вас є можливість не виходячи з дому, за допомогою мережі Інтернет отримати таку інформацію, відвідавши субсайт «Територіальні органи ДПС у Львівській області» офіційного вебпорталу ДПС України. На головній сторінці зазначеного субсайту у розділі «Новини» щоденно розміщується інформація з актуальних питань застосування норм податкового законодавства, останні податкові новації тощо. Матеріали з найбільш актуальних тем розміщуються також на сторінці «ДПС у Львівській області» у мережі Facebook.

Крім того, інформацію щодо застосування окремих норм податкового законодавства можна отримати скориставшись електронним сервісом ДПС «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС. Нещодавно розділ ЗІР «Останні зміни у законодавстві» доповнено новою функцією, яка дозволяє платникам після реєстрації, отримувати інформацію про останні зміни в законодавстві засобами електронної пошти.

 

Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?

Одним із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС є Електронний кабінет, важливість використання якого особливо зросла на період карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації.

Окрім подання звітності в електронному вигляді, засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.