Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги податкової можна отримати онлайн

опубліковано 17 березня 2021 о 16:25

У Городоцькій ДПІ відбулася зустріч з платниками податків, де наголошено, що у Центрі обслуговування платників можна отримати адміністративні послуги, а саме: подавати звіти та документи вхідної кореспонденції, отримувати консультації, навчитися роботі в Електронному кабінеті або використовувати електронні сервіси Державної податкової служби.

«За січень-лютий 2021 року в Центрі обслуговування платників Городоцької ДПІ надано 759 адміністративних послуг. Як і завжди, найчастіше до ЦОП звертаються за отриманням картки платника податків. З початку року таку послугу було надано 424 громадянам. Не менш запитуваною послугою залишається отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, за якою впродовж  січня-лютого звернулися 119 громадян. Зареєстровано 15 книг обліку доходів та книг обліку доходів та витрат, а також 16 реєстраторів розрахункових операцій, 39- КНИГ ОБЛІКУ РОЗРАХУНКОВИХ » - розповів заступник начальника - начальник відділу з надання адміністративних та інших послуг Городоцької ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Орест Мельник.

«На сьогодні в умовах карантину, як ніколи актуальним постає питання використання всіх можливостей електроних податкових сервісів. Слід зазначити, що вже багато адміністративних послуг можна отримати через Електронний кабінет платника, і цей перелік з кожним оновленням розширюється. Крім того, на порталі «Дія» можна отримати електроні документи, які раніше видавалися тількі в примішенні податкової.

Треба звернути увагу, що нещодавно відбувся запуск чату в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та в месенджерах – viber та telegram, за допомогою якого платники податків мають можливість оперативно отримати від Контакт-центру ДПС відповіді на запитання, що належать до компетенції податкової служби. А підписавшись на офіційні сторінки https://www.facebook.com/tax.lviv, https://www.facebook.com/TaxUkraine, https://t.me/tax_gov_ua, https://t.me/infoTAXbot, можна знайти все про електронні сервіси, новини, переглянути анонси, отримати роз’яснення або іншу корисну інформацію», - зазначив Орест Мельник.

Нагадав, що Центр обслуговування платників Городоцької ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області працює за адресою: м. Городок, майдан Гайдамаків,22. Графік роботи під час карантину: пн.-чт. – з 8-00 до 17-00, пт.- з 8-00 до 15-45, перерва з 12-00 до 12-45. 

Також, зупинився на актуальних питаннях застосування РРО та ПРРО.

Зазначив, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

- у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

- не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний) засобами якого здійснюється реєстрація розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями.

У разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати ПРРО замість апаратного РРО, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.

Програмування найменування товарів (послуг) через програмний реєстратор розрахункових операцій здійснюється оператором (касиром) самостійно шляхом додавання таких товарів за допомогою самого програмного забезпечення або за допомогою імпорту раніше підготованого переліку номенклатури, який формується для кожного програмного забезпечення у окремому форматі згідно з інструкцією, що додається до того ж архіву, що і програмне забезпечення.

Під час тестування програмних реєстраторів розрахункових операцій електронні копії розрахункових документів та фіскальних звітних чеків необхідно передавати до фіскального сервера Державної податкової служби по дротових або бездротових каналах зв’язку – таким чином тестується робота програмного рішення в частині виконання ним фіскальної функції.

Чинним законодавством у сфері проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у готівковій та безготівковій формі не передбачено реєстрації та використання книги обліку розрахункових операцій на програмний реєстратор розрахункових операцій.