Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Відповіді на актуальні питання щодо застосування РРО під час сеансу «гаряча лінія»

опубліковано 15 лютого 2022 о 15:12

Під час чергового телефонного сеансу «гаряча лінія» щодо актуальних запитань платників податків відповідав старший державний інспектор відділу з надання адміністративних та інших послуг Городоцької ДПІ Іван Лазорко.

Питання. Як відбувається реєстрація програмного РРО в контролюючому органі?

Відповідь. Реєстрація в контролюючому органі будь-якого ПРРО – безкоштовного програмного рішення ДПС чи комерційного ПРРО, проводиться автоматично через Єдине вікно подання електронної звітності із застосуванням будь-якого програмного забезпеченням, наявного у суб’єкта господарювання – Електронний кабінет, iFin, Sonata, M.E.Doc тощо.

Реєстрація відбувається на підставі заяви за формою № 1-ПРРО, яка подається виключно в електронній формі.

Питання. Як заповнити форму № 1-ПРРО?

Відповідь. Інструкція щодо заповнення та подання форми № 1-ПРРО через Електронний кабінет розміщена у на головній сторінці офіційного вебпорталу «Державна податкова служба України» у банері «Програмні РРО» (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/instruktsii-schodo-zapovnennya-form/).

Питання. Чи необхідно скасовувати апаратний РРО та реєструвати програмний?

Відповідь. Законодавчо не встановлено обмежень щодо використання суб’єктом господарювання класичного та програмного РРО.

Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або класичний), засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій відповідно до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

У разі, якщо суб’єкт господарювання приймає рішення використовувати програмний РРО замість апаратного, реєстрацію класичного РРО необхідно скасувати.