На запитання щодо переваг Електронного кабінету платника податків, під час «гарячої лінії» в Трускавецькій ДПІ, відповідала начальник Олександра Яворська.
- Які можливості Електронного кабінету платника податків?
- Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості. Так, платники мають змогу:
- подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення
платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;
- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);
- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;
- доповнити облікові даних інформацією про види діяльності (КВЕД);
- подати Заяву про бажання отримувати документ через Е-кабінет ( J/F 1391602).
- Чи можна подати уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи за допомогою Електронного кабінету?
- У разі необхідності виправлення виявлених помилок, що містяться у раніше поданій податковій декларації про майновий стан і доходи у майбутніх податкових періодах платник податку може надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію (з урахуванням строків давності, визначених Податковим кодексом України) за формою чинною на час подання уточнюючої декларації.
Для подання уточнюючої податкової декларації про майновий стан і доходи платник податків може скористатися Електронним кабінетом (https://cabinet.tax.gov.ua).
Після проходження електронної ідентифікації в Електронному кабінеті платник податку має можливість сформувати, підписати та надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію про майновий стан і доходи використовуючи режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.
- Які переваги Електронного кабінету?
- Платники податків, працюючи в електронному кабінеті платника отримують такі переваги у роботі:
- унеможливлення помилок в обов'язкових реквізитах поданої декларації, оскільки при створенні податкової звітності ці реквізити заповнюються автоматично даними платника податків, які наявні у базі даних органів податкової служби;
- унеможливлення випадків подання звітності не в повному обсязі, оскільки звітність приймається пакетом (декларація з усіма додатками);
- можливість здійснення перевірки складеного звіту на наявність арифметичних помилок;
- можливість збереження заповненої форми звіту у режимі "Чернетки" та використання її при створенні наступних звітів;
- отримання квитанції про прийняття органами податкової служби надісланого звіту протягом декількох хвилин;
- можливість перегляду всієї інформації щодо своїх розрахунків з бюджетом, зобов'язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об'єкта оподаткування (наприклад, плата за землю);
- наявність податкового календаря, який забезпечує нагадування строків подання звітності та сплати податків, зборів;
- отримання оперативної інформації щодо особистих реєстраційних даних, які наявні в базі даних органів податкової служби на час сеансу;
- можливість подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами податкової служби.
Скористатись ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв, сервіс працює безкоштовно.