Як проводити розрахункові операції, якщо реєстратор розрахункових операцій вийшов з ладу?
опубліковано 02 грудня 2022 о 13:59

Порядок проведення розрахунків регламентовано Розділом ІІ Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО). Статтею 3 Закону про РРО визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції, зобов’язані їх проводити на повну суму покупки (надання послуги) через РРО, а у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Положеннями статті 5 Закону про РРО суб’єктам господарювання надано можливість на період виходу з ладу РРО та здійснення його ремонту або у разі тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проводити розрахункові операції із використанням належним чином зареєстрованих книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.