Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» - про електронні сервіси ДПС

опубліковано 08 березня 2023 о 14:53

В Трускавецькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області за участю заступника начальника інспекції Світлани ПЕЩУК відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які були обговорені під час сеансу телефонного зв’язку “гаряча лінія”.

- Що таке електронні сервіси та як їх використовувати?

На сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників.

Декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система “Електронний кабінет”. Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.

- Які переваги Електронного кабінету для платника податків?

Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.

- Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?

У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

- Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?

Фізичні особи–громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет.

Приватна частина Електронного кабінету через режим “Стан розрахунків з бюджетом”» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.

До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»