Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Яворівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 27 березня 2023 о 12:04

Старшим державним інспектором Яворівської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Анастасією Грицан проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання функціонування Електронного кабінету. 

Згідно з п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 №2755 VI зі змінами та доповненнями податкова декларація подається: 

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою; 

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; 

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05жовтня 2017 №2155-VII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями. 

У разі надсилання податкової декларації, розрахунку, звіту поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного контролюючого органу не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного ст. 49 Податкового кодексу України. 

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України, законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05жовтня 2017 №2155-VII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями без укладення відповідного договору. 

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вищезазначених законів. 

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості. 

Так, платники мають змогу: 

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок; 

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок; 

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих); 

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС; 

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами; 

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД). 

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.