Нещодавно в Золочівській ДПІ відбулась зустріч у форматі «круглого столу» начальника інспекції Романа Дениса з суб`єктами господарювання району щодо актуальних питань ведення бізнесу та змін у законодавстві.
На початку заходу посадовець зазначив результати роботи Центру обслуговування платників інспекції, де отримання адміністративних послуг, консультацій, чи іншої довідкової інформації - це ряд послуг, якими кожен платник може скористатись. З початку року надано 609 таких послуг, з них в 68 в електронній формі. В умовах сьогодення на перший план виступають електронні послуги, за допомогою яких можна швидко отримати будь-яку податкову інформацію, мінімізувати ризики недотримання платниками податкового законодавства. Також зазначено, що у ГУ ДПС у Львівській області функціонує комунікаційна податкова платформа, завдання якої активізувати діалог між податковою та платниками з метою оперативного надання відповідей на запити і звернення, вирішення інших питань.
В ході спілкування висвітлені питання, пов’язані з адмініструванням місцевих податків, єдиного внеску, легалізації заробітної плати та поданні звітності в електронній формі. Доведено інформацію щодо надання ДПС України послуги з проставлення апостиля на офіційних документах, виданих ДПС та її територіальними органами, про нові правила заповнення платівок для сплати податків, відповідно до наказу Мінфіну України від 22.03.2023 № 148 .
Крім цього, присутнім нагадали про завершення щорічної кампанії декларування, за якою окремі категорії осіб зобов'язані подати до 1 травня податкову декларацію про майновий стан та доходи.
На завершення заходу учасники отримали відповіді на проблемні питання, які їх цікавили.