Надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платникам є одним з пріоритетних напрямків роботи ДПІ. З початку року відвідувачам Центру обслуговування платників Перемишлянскої ДПІ надано 610 адмінпослуг, з них 161 в електронній формі. Про це зазначив начальник інспекції Ігор Дяків в коментарях для ЗМІ. Серед основних послуг:
- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків - 411 ;
- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 37;
- реєстрація реєстратора розрахункових операцій -14 ;
- реєстрація книги обліку розрахункових операцій - 92 та розрахункових книжок - 40.
- надання витягу з реєстру платників єдиного податку - 116 та прийнято 63 заяви щодо реєстрації платника єдиного податку.
Крім цього, фахівцями ДПІ надаються консультації щодо функціонування електронних сервісів ДПС, подання звітності в електронному вигляді, декларування доходів, отриманих від реалізації об`єктів спадщини, декларування податкової знижки тощо.
Також суб’єкти господарювання та громадяни можуть попередньо записатись через мережу Інтернет у будь-який Цент обслуговування платників Львівщини для отримання адміністративних чи консультативних послуг, використавши електронну чергу: http://queue.qsolutions.com.ua:22102/.