Як в електронному кабінеті при заповненні Заяви про скасування реєстрації РРО за ф. № 4-РРО додати реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО?
Коментар-відповідь надано старшим державним інспектором Солкальської ДПІ Ілона Міщук
Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно:
- в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»;
- у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою № 4-РРО»;
- під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»;
- у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля надпису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» та обрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»;
- заповнити обов’язкові поля форми наступним чином:
- номер – порядковий номер документу, що додається;
- назва документу – «реєстраційне посвідчення»;
- номер документу – номер реєстраційного посвідчення;
- дата документу – дата видачі реєстраційного посвідчення;
- у поле «Найменування файлу документа» форми необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення у форматі PDF або PNG або JPG.