У Дрогобицькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час якого обговорювались питання стосовно функціонування та використання електронних сервісів ДПС України, в тому числі мобільного застосунку «Моя податкова».
На запитання абонентів відповідав начальник ДПІ Руслан КОРЖ. Надаємо відповіді на актуальні питання.
Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Руслан Корж звертав увагу додзвонювачам, що для зручності платників податків ДПС запроваджено безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова».
Керівник повідомив також, що мобільний застосунок доповнюватиметься новими можливостями відповідно до потреб платників податків.
Кожен з бажаючих може обрати для себе зручний формат послуг в електронному вигляді, який заощадить робочий час, оскільки вже зараз до послуг платників значна кількість сучасних електронних сервісів, які забезпечують дистанційне спілкування громадян і представників бізнесу з фахівцями територіальних органів ДПС.
Під час спілкування платники податків отримали вичерпані відповіді на запитання, які їх цікавили.