Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Гаряча лінія» в Трускавецькій ДПІ щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних РРО суб’єктами господарювання

опубліковано 07 березня 2024 о 11:52

Заступник начальника Трускавецької ДПІ Світлана ПЕЩУК  під час сеансу телефонного зв’язку “гаряча лінія” відповідала на запитання громадян щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних РРО суб’єктами господарювання. Надаємо відповіді на найактуальніші питання, з якими звертались платники податків. 

- Яким чином суб’єкт господарювання може провести зміни або коригування даних, зазначених у Повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа(J/F1391802)?

Формою Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа не передбачено проведення змін або коригувань даних.

Для виправлення помилки необхідно припинити роботу касира з невірними даними шляхом закриття робочої зміни та подати Повідомлення J/F1391802 з правильними даними повторно.

- Які дії приймати суб’єкту господарювання, якщо був змінений кваліфікований електронний підпис касира для використання в ПРРО?

При зміні кваліфікованого електронного підпису касира для роботи з програмним реєстратором розрахункових операцій суб’єкту господарювання (користувачу) необхідно подати Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за формою J/F1391802 із зазначенням даних про ідентифікатор ключа з нового сертифіката касира.

- Чому не має другої квитанції при реєстрації ПРРО?

При успішній реєстрації ПРРО з серверу ДПС надійде лише одна квитанція, в якій буде ФН ПРРО, якщо заява про реєстрацію ПРРО з помилками, то буде і друга квитанція, із зазначенням помилки. Квитанції можуть приходити із затримкою.

- Не вдається зробити перереєстрацію ПРРО, у зв’язку зі зміною адреси, помилка у квитанції – немає такого ПРРО. В чому може бути причина?

Відповідно до Порядку реєстрації ПРРО, заява про проведення перереєстрації подається за умови направлення останнього фіскального звітного чека та закриття останньої зміни на ПРРО, тому дотримайтесь вищезазначених умов та спробуйте направити заяву на перереєстрацію ПРРО знову.