У Трускавецькій ДПІ Головного управління ДПС у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”.
На запитання платників відповідала заступник начальника Трускавецької ДПІ Світлана ПЕЩУК. Пропонуємо деякі запитання та відповіді.
- Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?
Меню “Стан розрахунків з бюджетом” приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню “Стан розрахунків з бюджетом” розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
- Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);
доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);
отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
- Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?
Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет
Приватна частина Електронного кабінету через режим “Стан розрахунків з бюджетом” відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.
До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
З якою періодичністю оновлюється в приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів?
В приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.