В Центрі обслуговування платників Трускавецької ДПІ на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання щодо функціонування “Електронного кабінету платника”.
Черговий тренінг цього тижня проведено на тему “Сервіси від ДПС України “Електронний кабінет” та “Моя податкова” – зручно та сучасно”.
Учасники заходу – фізичні особи-підприємці та громадяни, які мають чинні електронні цифрові підписи.
Податківці акцентували увагу учасників заходу, що розвиток онлайн-сервісів для надання платникам якісних та зручних послуг залишається одним із пріоритетних напрямків роботи ДПС, особливо в умовах воєнного стану. На сьогодні запроваджені та функціонують зручні та безкоштовні електронні сервіси ДПС. Так, за допомогою сервісу “Електронний кабінет” здійснюється взаємодія органів ДПС і платників у режимі реального часу. Даний сервіс є захищеним, персоналізованим та безпечним.
Також повідомлено, що ДПС розроблено мобільний застосунок “Моя податкова”, який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони. Застосунок простий і зручний у використанні, це - інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Фахівці Трускавецької ДПІ роз’яснили присутнім, як формувати та передавати звітність в електронному вигляді, подати повідомлення про об’єкти оподаткування, отримати довідку про доходи, переглянути розрахунки з бюджетом, зареєструвати програмний РРО та отримати податкове повідомлення рішення про сплату майнових податків.